AQUA - DR JONES


today

tjuu bloggen ;). nu har jag gjort läxa och badat. och om en timme är det desperate housewives :D. OCH JAG HAR HITTAT EN LÅT SOM MAN ALLTID LYSSNADE PÅ NÄR MAN VAR LITEN! JAG KOMMER LÄGGA IN DEN OCH ALLA HAR JU VARIT SMÅ NÅGON GÅNG NI MÅSTE LYSSNA PÅ DEN, NI KOMMER BA : "AAAH DEN KOMMER JAG IHÅG".
haha ;D.

nu har jag iallfall fixat lite saker inför imorgon! Och på fredag är det ju lucia som min klass bla ska gå.haha det ska ju bli fett kul! Och efter det så ska vi på bio och se en julsaga. Den har jag inte sätt ännu, har ni? är den bra??

juste många har börjat fråga vilka ni läsare egentligen är. Och jag tänkte också göra det!
DAGENS FRÅGA:

Vilka är ni läsare egentligen :)? det skulle vara kul att veta. Fast jag vet vilka ni är ;). Kommenterna tex vad ni heter och vilken komun ni bor i.  exempel:

Jag heter ebba och bor i nacka :).
SÅ KOMMENTERA NU ♥
annars e ni sämst mohaah


här kommer iallfall låten :D



Kommentarer
Postat av: DIANA

JAG HETER ROGER OCH JAG BOR I EN GROTTA I LAPPLAND!

2009-12-08 @ 21:35:01
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0