dålig uppdatering men god jul♥

heeeeeej♥
förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen :(.
Men jag har ju varit i Dalarna och inte haft tilgång till dator. Min jul har varit jätte bra/rolig.
Först på julaftons morgonen åkte vi till min mormor i dalarna, sedan runt fem åkte vi till min morfar, och sov dära. Och idag åkte vi till farmor där vi var 15 pers!
Och det har varit riktigt kul :). Hos morfar var.. vad ska man säga. Jag är väl hennes halv moster haha. Nej men jag har ingen aning. Men mammas halvsyster har fått världens sötaste bebis. Som var så söt! Hon hade världens största knallbruna ögon! haha.
Och idag när vi kom hem så öppnade vi familjens julklappar.
Och jag har fått väldigt bra julklappar!

Och charlie (min katt) vart alldeles galen när vi tog fram hans inslagna paket. Det var nämligen katt godis där i. Och den lukten kände han ju självklart på en gång haahaha.

Men här är liten snygga klockor ifrån cocoo.se

( har lagt in denna klocka typ 5 gnr men den e väldigt fin)

Denna klocka tyckte jag var lite fin! Rosa och cool =D.

Jag fick en klocka i julklapp som jag älskar, men det skadar ju aldrig med två :D
hah♥ men nu ska jag göra någonting :P puss o godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0