det var ett till inlägg trots allt.

det vart en till inlägg ändå men bara ett kort!
jag lovar på inlägget under alltså, jag ska inte bli någon stinalee som skriver tusen rader på hennes inlägg! jag fick bara lite insperation så det bar iväg! men det går snabbt när man läser det eftersom jag har ganska stor text. Okej ingenting elakt menat mot stinalee hon verkar jätte snäll, men jag läser inte hennes blogg längre eftersom hon skriver så långa inlägg!
men whatever. pappa har varit på någon kurs så jag har fått två bra saker :)

hmm... vi kanske ska ta en nogare titt?

wowtch! skitbra att ha eller hur :D?

och en urgullig spargris som jag älskar :D♥
detta kommer absolut bli sista inlägget för ikväll för snart börjar grey's anatomy, och jag måste snart gå ner och kolla på det eftersom det är såå bra haha :D. idag tränade inte jag eftersom 2/3 inte skulle det var en andledning men den största var att jag kände mig lite hängig när jag kom hem så jag somnade och vaknade inte förnst mamma kom hem vilken var runt sex! men nu mår jag iaf prima! hade säkert fått för lite sömn natten innan eller något liknande. men puss och godnatt så hörs vi troligtvis imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0