dolce&gabbana

tjena haha!
Nu/Snart ska jag iväg på ett litet ärende, hehe skoja. Men jag ska iväg. Men kommer hem runt halv tolv kanske. Och då ska jag vara med cornelia. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra =P.
Nu har jag precis gjort mig klar och försöker välja vilken väska jag ska ha. Men jag tror det kommer bli min lilla fejkade Dolce&Gabbana. Som jag köpte i italien eller kroatien för typ 2-3 år sedan haha. förut andvände jag den jätte mycket när ja precis köpte den, men nu andvänder jag den aldrig. Men jag hittade på den i mitt hus för typ 3 veckor sedan. Och ibland har jag den när jag åker iväg. Den är liten men ändå inte för liten ;). Fast den har gått sönder lite, men det ser man inte hehe.
Men nu ska jag göra mig klar, de vill säga, borsta tänderna och plocka undan lite puss.

kör på mina nya örhängen bla. som jag fick utav hanna i julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0