hej

shoobree' bloggen (;
haha skojja lite med namnet, men hej :D.
Idag var det somsagt lucia och det var kul, senare åkte vi somsagt på bio och såg en julsaga! Den var bra, förutom att jag verkligen fick kiss attack. alltså det var verkligen kris haha! Så jag och en kompis fick kuta ner till toaletten och sedan upp till bion igen!
Senare stannade jag i sickla med hanna & diana. Men sen ville vi åka till forum istället och diana ville hem. Så hon åkte hem och jag och hanna till forum och sen träffade vi veronica! Men nu ska jag snart äta middag, någon lax sak mums!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag hittar på att göra.
Detta köpte jag idag:

två ansiktsmasker, för er som inte visste.. jag älskar ansiktsmasker haha =D!

visst är den snygg =D? En tröja! Ska köpa en till färg också tror jag! Den fanns i brun och vit, vit och blå, blå och vit (som jag köpte) och svart och vit. Men jag kanske ska köpa en brun och vit!

pappa: NU ÄR DET MAT!

så hejdå =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är tröjan ifrån? :)

2009-12-11 @ 20:35:55
Postat av: Tove

vart är tröjan ifrån är ju sjukt snygg! :)

2009-12-11 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0