hej♥

Dan Före Dopparedan!

och vad ska ni göra idag då? ;) städa hihi?
Själv sitter jag och väntar på att cornelia ska komma hit. För vi ska ner till närmaste affär och shoppa! haha nej. Men vi ska iaf ner till consum.
Sen ska vi typ vara där ett tag och sen kolla på fim eller något, vet inte riktigt ;d.
Och imorgon bär det iväg till släkten! Så vi kommer lämna familjens paket hemma. Så dom får jag öppna på juldagen damn! haha skoja, men vi får öppna dom på juldagen. Så min biga julafton med familjen blir på fredag.
Så hanna och diana (som jag har fått paket utav) bli inte besvikna om ni inte får ett tack sms haha, för det får ni på fredag för jag öppnar era paket då :D.
Men här kommer bilder på saker jag fick utav kompisar igår  ♥

  • Duschcreme
  • Nagelack
  • Neccesär
  • Badbomb
  • Ett kitt med body cream, body lotion och shower creme
  • Body butter
  • Ansiktsmask
  • Ansikstmask
+ Lite godis :P.
Bra saker va =D?
Snacka om skönhetsbehandling! Gissa vad jag ska göra ikväll? Ta ett varmt bad med ansiktsmask och badbomb och måla naglarna och tvåla in mig och smörja in mig med body sak när jag e klar:D


en halvgammal låt som jag lyssnade väldigt mycket på för några veckor sedan ;)

herrejesus vad 2009 har gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0