i'm back

SHUUU BLOGGEN I'M BACK :P
hahah lite driv men nu är jag hemma och har gjort mig iordning, datorn och slått in julklappar! idag är det ju ffs lucia och tredje advent =======D.
haha! jag känner mig lite uttråkad :)! mamma & pappa är på bio. Och det var jätte kul hemma hos mathilda :).
nu sitter jag och diggar musik DUNKDUNK haha. noooot really....
imorgon är det skola också ÅÅÅÅÅÅ. Men om en vecka är det jullov och då är det ju lix bara att säga: YES!
jaja undrar vad ni läsare tror om mig egentligen... MEN NU SKA JAG SLÅ IN DEN SISTA JULKLAPPEN =D
tog en liten paus när jag inte fick  upp tejpen AH! Så jag gav upp haha. Men nu jäklar är jag på spåret igen... ikväll ska jag också färga håret och andvända ansiktsmask.

puss

Kommentarer
Postat av: Anina & Ellen

Hej! Vi ska ha en veckansblogg tävling, vill du vara med? Maila isåfall till [email protected] vi ska välja välja de 5 mest intressanta bloggarna!



2009-12-13 @ 16:51:51
URL: http://ellenanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0