jul lov♥

tjuu! dålig uppdatering, i know!
men först vaknade jag halv elva, åt frukost, duscha och klädde på mig. Sen gick jag och handlade lite med mamma (vi handlade typ i en timme o en kvart). Sedan var det dags för lunch. Och sen klädde vi granen :). Och pappa har lärt mig hur jag för över kamera bilder till datorn. Så ni ska få se lite bilder på granen :D.
Snart är det jul! Och imorgon ska jag julpyssla med min familjn♥
Och lite senare ska vi på nån teater haha!
Har ni något gott resept på något julgodis så säg gärna till ♥
Nu sitter jag och dunkar musik på spotify! haha, nej men jag lyssnar på musik :).



haha här är några bilder på min gran :).
Vad tyckte ni, fin / ful?

haha tänkte ha den som header, men den är för smal :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0