moon boot

eyy yoo! haah nejdå men hej!
Herregud.
ALL TRAFIK I NACKA-VÄRMDÖ HAR STÄNGT!. ifall det inte har öppnat nu då haha!
men min klass var i sickla och sedan åkte vi hem, och bytte buss i björknäs. Men då hör vi att dom skulle stänga ner all trafik pga för mycket snö. Man ba: whut?
Så vi stod där ett tag tills en busschauföör kom. Så gick min lärare dit och prata lite med han. Sen visade det sig att det snart skulle komma en 444 som han skulle köra med. Och då var han så snäll så min klass fick gå på den bussen för annars var vi tvunga att gå skit långt och det var liksom iksallt. Jag körde med min skinnjacka och halsduk.  INTE BRA.
så nu är det bara min vinterjacka som gäller! OCH JAG ÄLSKAR MIN KAMERA.
+ Den tar skit bra bilder.
+ Den är vinröd (ursnyggt på den)
+ Den har stor skärm så man ser bildnera man tagit tydligt.
+ Den är liten/smal.
- Jag vet inte hur man för över bilderna till macbook, på min gammla data tog man typ ut minneskortet och stoppade in det i datorn, men i denna data finns ingen sådant hål :S.


DENNA ÄR DET =D.

Och mamma tod ner mina oandvända moon boots ifrån förra året som jag får ha när jag åker pulka elr något så ja slipper förstöra mina ugg.


strumpbbyxor där breve xD

haha ni ska veta viilken skillnad det blev när jag tod med min kamera -.- men ni får nöja er med mina webcam bilder sålänge tills pappa visat mig hur man gör!
PUSS OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: emilia

ta en sladd och stoppa in i kameran ? och sen i ett usb hål :P

2009-12-26 @ 14:30:46
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0