STRESS

bara jag som känner mig stressig hela tiden? I NEED ANTI STRESS PILLER! haha skoja bara.
men jaja detta blir ett stress inlägg eftersom jag känner mig skit stressad.
men jag har ingenting att känna mig stressad för ^^.
Idag var vi på teater, vi såg henrik en tönt. Den var jätte bra! Det handlade om henrik ståhl (stål henrik) om när han var liten och blev jätte mobbad! Och allting som hände i pjäsen har hänt på riktigt. Det var en enmansföreställning!

MEN HÄR KOMMER LITE FRISYRER, VILKEN ÄR SNYGGAST/FULAST/GULLIGAST/KONSTIGAST ELLER ANNAT, KOMMENTERA!


toffs.

uppsatt i hårspänne.

vanligt utsläppt.

utsläppt med en liten bulle dära, fick dra ner den för den ville inte vara med på bild haha!

två toffsar.

två flätor, ena var lite konstig så det blev lite gömd på sidan hihi!

En fläta på sidan.


NÅ?
frisyrerna är inte särskilt snabbt gjorda nu dom tog max 3 sek var HEHE
PUSSIS :D♥

Kommentarer
Postat av: Jacky

Två tofsar:) <3

Puss <3

2009-12-07 @ 20:14:40
Postat av: Hanna

jag tycker att den sista var jättefin! alla var jättefina =D<3

2009-12-08 @ 06:57:38
URL: http://hannafex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0