BANAN+ÄPPLE=ALLT♥

hejjsan:)♥
jag hinner aldrig blogga nu för tiden! men idag har jag i varefall tränat. Det gick galant! haha skoja!
snart börjar desperate housewives! någon annan än jag som alltid ligger och njuter utav det?! skoja men det är ju skit bra!
men nu har jag inget mera att säga men här kmr bilder hihi :)

the best♥

haha jag skulle ta ett äpple, så verkade äpplet lite halv fräsht. Så jag tog en banan, sen ville ja kolla ifall äpplet var fint, så då kärde jag det i klyfor, och bananen delade jag i två delar. så det vart mket frukt för mig haha :). But mee like♥ haha. Men jag hade redan ätit lite på bilden.
Juste där ser ni min snygging natttröja med tom jones (a'

på bilden idag var det riktigt roligt! Vi höll på med lera och gjorde lerfigurer haah naaajs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0