biosar!

hejjsan bloggen♥
det hära kommer bli det sista inlägget för ikväll. För jag måste fixa lite små saker, sen titta på desperate housewives♥
imorgon är det skolan igen och skulle egentligen sluta 15.25 men vi har ingen lästid så jag kommer sluta 14.30!
Jätte skönt att vi slipper läsningen, men det är bara för vi har läsläxa så man kan göra den hemma. Men eftersom jag redan har gjort den så kan jag plugga på NO:n eller något liknande :). Men nu måste jag gå.
Jag har ändå ganska så mycket att fixa! puss och godnatt alla fina läsare :)♥

filmer på bio som går just nu som jag vill se♥

den hära vill jag se :) men vi ska se den med klassen :D♥

den hära ska jag se!

den hära vill jag faktist jätte gärna se! Vilken upplevelse! Det kommer säkert komma tårar och skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0