det vart ett inlägg till...

.. eftersom jag är så snäll ((: ♥
nu har precis grey's anatomy börjar. i like it, i like it ♥♥
imorgon skulle vi slutat tjugo i fyra. men vi ska på teater och vi får sluta efter det. dvs typ två. hihi (A)
alltså jag har verkligen blivit kär i en tröja ifrån ginatricot!

och den kostar bara 129:- !!!!!! I THINK I DIE! haha! men det är ju sjukt billigt ;)
alltså den måste passa mig, för jag är verkligen kär!
och till den är jag kär i ett armband från hm för 49.50:- !!! också jätte billigt! men det kommer jag nog köpa hursom haver. men tröja kanske inte passar.

aja, jag ska smälla igen. haha och inte prata om saker jag blivit kär i! nu ska jag vara lite social framför tv:n
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0