första advent började och slutade perfekt!

hejjsan! idag har jag inte hunnit bloggat så mycket för jag har haft fullt upp!
först kom ju cornelia till mig och vi bakade pepparkakor, haha  " åå tar degen slut snart, haha ".
senare när vi var klara så åkte vi till forum med emelie och erika. men erika och emelie åkte hem lite innan. först åkte emelie hem vid fyra kanske? sen efter ett tag åkte erika också hem och sen jag och cornelia.
och vet ni?
JAG HAR FYNDAT MIN FÖRSTA JULKLAPP!
gaah vad jag är stolt! men jag kommer självklart inte avslöja vad det är för någonting här i bloggen! Jag är så stolt över mig själv haha!
imorgon är det iaf skola och jag har valt kläder och fixat lite i min väska tills imorgon.
gud nu är det verkligen inte långt kvar till jul!

här kommer en bild ifrån i sommras.

skulle skriva: HÄR KOMMER DET LITE BILDER IFRÅN SOMMAREN 09!
men sen gick det inte riktigt som jag ville :/ bara den hära bilden som kom in ;S


mmm skogen haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0