FÖRSTA ADVENT

godmorning hihi :D!
första advent idag! härligt!
skulle bara önskas lite snö nu va. men det kommer nog inte komma snö på ett bra tag.
idag ska jag först bada pepparkakor med cornelia sen åka till forum med henne. vi ska baka snart, hon skulle bara bada och klä på sig sen skulle hon komma hit och det är nog inte så lång tid kvar för det skulle ta ungefär en halvtimme och det har det gjort nu :P. imorgon är det skola igen då, men vi har inte så jobbig dag imorgon för vi börjar tjugo i tio och slutar halv tre tror jag. Det är jätte skönt att vi har sovmorgon på måndagar! 

jaja nu ska jag ta och gå, cornelia borde komma snart. puss o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Kan du hjälpa mig att göra en header? snälla:):):)

2009-11-29 @ 13:58:14
URL: http://cupcakes.blogg.se/
Postat av: jessica

söt header :D

2009-11-29 @ 15:23:47
URL: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0