helg snart

♥ hejjsan bloggen ♥

snart ska jag stänga ner datorn för kvällen. Och imorgon ska jag till forum med diana, tror jag ska köpa ett par leggings :)♥
fyfarao vad skönt det ska bli med helg! och det är ju inte vilken helg som helst. det är första advent helgen :). Så då är det troligtvist dags för bakande!
men nu har jag ingenting mer att skriva än att vi hörs imorgon. Och eftersom jag stänger ner datorn nu så blir det "godnatt ses imorgon ♥"


p.s: diana och hanna ring min på min hemtelefon imorgon när ni är klara, ni vet ju varför ni inte kan ringa på mobilen!

Kommentarer
Postat av: paulina♥

va fin blogg du har :D

2009-11-27 @ 11:42:41
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0