JACKA?!

godmorgon bloggen :)
och nej jag vaknade inte nu moaha!
jag kan verkligen inte sova länge! när jag hör att mina föräldrar går upp (typ tio över åtta, haha.)
kan jag verkligen inte somna om!

så jag låg halv vaken i sängen och var skit trött, tills pappa kom upp klockan nio och sa att frukosten var klar! jag var lite sur ifall jag skulle ha sovit så väckte han mig för en sånn sak! men han sa att han förstod att jag var lite vaken, haha!
men jag tycker jätte mycket om att vakna när frukosten är serverad!
hah jag ska inte babbla om min frukost (aa'
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra :(. har precis duschat, och ska klä på mig och fixa mig nu! men vad ska jag göra sen?
whatever, förslag vad man kan göra någon :)?
JUSTE! jag behöver verkligen en vinterjacka! eller det behöver inte vara värsta eskimo jackan, bara en snygg som är varm!
för jag har en dun jacka hemma som jag kan ha ifall jag är hemma eller typ ska åka på skidsemester eller åka pulka elr något.
så den kan jag ha som reserv! så jag skulle kunna handla någon finare varm jacka som jag har till skolan och när jag shoppar eller åker in till stan elr nått, och ha min dunjacka när jag är hemma!
men jag har no ideea om vad jag ska ha för jacka! skicka gärna förslag på fina jackor :). antingen kan ni skriva något snyggt märke, eller lägga ut på eran blogg så kan ni skicka länk till bloggen så kan jag kika lite!
eller jaa... så kanske ni har några bättre förslag!
Som ni ser har jag en ny design. Eller har egentligen bara bytt bakgrund och header, men jag ska fixa lite mera på den när jag har fixat mig iordning och är klar!
men gud vilket långt inlägg det hära blev!
Och ingen bild blir det häller!
haha jaja nu måste jag faktist börja göra mig klar! pusspuss

Kommentarer
Postat av: emilia

kolla på typ stadium!

Här i falun har vi CURB ;) typ bara märkeskläder. Typ Volcom, DC, och dom märkerna. Det är typ en skidbutik. Vet du vilken det är? ;)

2009-11-14 @ 11:36:43
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0