jag har tränat nu!

shuue alla läsare ;)
haha inlägget där under skulle bli längre, men jag skulle klistra in ett hjärta, så kom en annan sak upp. Så jah markerade så markerade jag allt utan den översta meningen utan att tänka på det. Sen tog jag bort allt.
attans!

haha, och sen var jag tvungen att gå på toa, klä på mig ytterkläderna, fylla vatten flaskan och ringa ett telefon samtal haha!
Så jag orkade inte skriva om allt eftersom det var lite stress!
Imorgon har vi matte läxa tills, elr man ska göra den tills imorgon... men vi läser upp den på torsdag.
Men jag gjorde den idag efter skolan ändå thihi :).
Så jag har ingen läxa på hela kvällen! Känn på den ni! och inget prov denna vecka har vi heller ntee ;).
Men nu har jag precis kommit hem ifrån träningen, och nu måste jag duscha och sånt hihi ♥puss♥puss♥
fan mamma och pappa har nte kommit hem så middagen får vänta usch blä!

Denna bilden skulle kommit i inlägget under! Men ni som läste vet ju vad jag råkade göra... Jaja.. Sådär kutade jag iaf runt i huset efter skolan haha! Man ser inte på bilden, men det är mina stadium shorts... haha och en t-shirt och bulle!
I know you like it haha skoja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0