JUUL

godmorgon alla läsare♥♥

vad ska kanske åka och shoppa med erika idag :):).
men vi ska nog inte shoppa så mycket, mest gå runt och kolla :). just nu sitter jag och lyssnar på jullåtar, gud vad jag längtar till julen kommer♥.
jag älskar verkligen kvällen innan julafton, man kan inte sova så man ligger och tänker på vad man ska få.
sen vaknar man tidigt nästa morgon och så ligger det någon liten present framför mig. Sen går man ner och kollar på granen.
Sen äter man risgrynsgröt med familjen :).
Detta är iallfall vad jag har för mig att vi brukar göra, haha :O.
Och sen veckorna/veckan innan jul när man springer ner till närmaste affär och letar efter pepparkaksdegen (ifall man inte gör hemmagjord) och handlar massa saker till lussebullarna!!
gud så jag lääängtar :).



nu fick jag reda på att jag ska shoppa med erika:)♥

Kommentarer
Postat av: Tina

shit vad jag längtar till jul :')

2009-11-08 @ 12:42:29
URL: http://bloggtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0