kom i tid...

♥hej igeen alla lovers
haha skojja! men jag får det ifrån dessie elr vem det nu är:
heej alla dessie lovers.

haha! men nu har jag iallfall badat och gjort mig klar. och fixat lite inför imorgon ((:.
eva om du ser detta så LÄS:
kom ut i tid imorgon, eftersom vi ska mötas så tidigt så blir det kallt ifall vi inte kommer i tid. så jag kommer vara ute i god tid imorgon wiho!

haha nu menar jag inte att eva alltid kommer försent! för det gör hon verkligen inte. ibland kommer båda i tid, ibland kommer jag lite sent och ibland kommer hon försent.
men jag menade bara. nu är det ju inte direkt roligt att stå själv ute i kylan eftersom det börjar bli så pass kallt.
heejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0