Läxa vi haft

♥HEJ ALLA LÄSARE♥ :p
äntligen fredag asså! nnu är det dags för fredagsmys om det så äre sista jag gör :P.
haha skoja, men shiet alltså vad skönt med fredag.
åå nu är det kim possible på tv:n.

i don't like :(
jag kommer snart eller om en ganska lång stund, lägga in lite snygga kläder. sen senare ska jag nog vara med kompisar. jag är as trött idag, mina ögon slocknas hela tiden... haha!

vi hade no läxa tills idag, och det gick sådär. för vi hade muntligt förhör. och han frågade typ 4 personer :S. Och jag var en av dom,  och han frågade typ vilka former det finns. då sa jag fast flytande (tror jag, jag sa) men jag visste inte den sista. och det var typ gas.
men jaja, det spelar inte sån stor roll. sen hade vi också engelska glosor tills idag, men dom kommer jag säkert få alla rätt på för dom va dö lätta haha!
men jaja, nu är det äntligen helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0