NU KÖR VI HÅRT HÄR EVA!

♥hejjsan
snart ska jag börja ge mig av till träningen. det ska bli skönt att äntligen får börja träna igen!
jag har ju inte tränat på hela höstlovet! bara ätit massor med sötsaker hihi. men det var ju liksom lov! på lovet ska man ju inte träna det hör ju till haha.


jag bara babblar oh babblar.

här kommer mn träingsoutfit :D

haha shortsen var visst lite högt upp så mina ben ser ju helt sajkade ut x) xS



jaja, jag är som jag är! känns som jag har bjudit på mig själv väldigt mycket idag haha!
lagt in lite halv konstiga bilder sådär! haha jag drev ju när jag hade solbrillorna för er som är lite tröga, hah ;)

Kommentarer
Postat av: ida

på loven behöver man inte träna, bara leva :) vad tränar du?

2009-11-02 @ 20:16:19
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0