SHOPPING

HEJJSAN ALLA LÄSARE SOM BARA ÄLSKAR ATT LÄSA MIN BLOGG!
haha skoja!
men idag har jag inte kunnat bloggat för först var jag på något ställe med familjen + farmor och åt brunch! Det var jätte gott. Och sen i bilen påväg hem så satt jag och mamma och pratade om att jag behövde en jacka, och att hon hade 20% på stadium. Sen när vi kom hem så tog hon fram kupongen med 20% och det visade sig att den gick ut den 22/9-09 alltså idag. Så det bar iväg till forum haha!
Och där handlade jag nödvändiga saker. det här handlade jag:


Beverly hills mjukiskläder! Jag älskar dem :d. Jag behövde verkligen ett par mjukisbyxor. Och då blev det beverly hills. Sen när jag är hemma eller åker på skidsemester eller någonting så kommer det vara jätte skönt med en överdel också lovley♥

en grå t-shirt man ser visst inte så bra på bilden ^^

ginatricot hade jätte söta kassar där det stod Merry Christmas på ♥


Och en jacka som är ursnygg och jätte varm fast som man ser ut som värsta köttbullen i hihi♥


också köpte jag mitt efterlängtade chai te ♥
ikväll eller jaa... senare ska jag ta ett varmt bad och dricka chai te♥

Kommentarer
Postat av: DIANA

naaajs! men åhh jag vill också ha doom :(



jag kanske inte ens kommer köpa mysdressen :O

2009-11-22 @ 21:46:34
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0