SJUKLING

nu är jag hemmafrån skolan.
jag är sjuk! BUHU pga den dära jäkla sprutan! fattar inte att jag orkat en hel skoldag!
Jag och diana har gått runt som sjukingar hela dagen men mest på språket!
jag mådde jätte dåligt imorse och hade feber men jag tänkte att det var ju pga av sprutan så jag säkert skulle bli bättre genom dagen.
Men jag trodde absolut fel!
jag mår ännu sämre nu, mitt huvud bankar som .. . .......!
och jag har mer feber! och lyckat vi har NO prov på fredag -.- och jag kan  absolut inte läsa nu!

men nu ligger jag iaf nerbäddad i sängen med ett par mysshorts och min beverly hills munktröja! och ändå halv fryser jag. Jag har ju liksom jätte varmt täcke!
Men nu ska jag sluta babbla om mig själv. Idag hade vi clown skola. Inte särskilt kul. Men så tråkigt vare ändå nte ibland.

haha nu kan jag inte blogga mera jag tror jag somnar! jag ligger med halvöppna ögon och ibland åker dom tillochmed igen! not good not good...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackare, bli bättre! <3<3 <3<3

2009-11-25 @ 17:33:34
URL: http://hannafex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0