SNART FREDAGSMYS

hejjsan bloggen! hmm inget svar tycker ni jag ska köpa kläderna där nere eller nte, eller är det något plagg som var finare än det andra eller vad? TELL ME!

nu mår jag iaf bättre, eller det kan ju bero på att jag har en ipren i mig! jag har för sjuttsigen inte stå upp annars. Mitt huvud sprängs då! har så jäsikens ont i huvudet!
Men nu mår jag prima när jag har en ipren haha :d. Jag skulle verkligen bli överlycklig ifall jag vaknade imorgon bitti och mådde som vanligt igen! Det skulle vart så jäkla skönt! Jag låg ju liksom under täcket och frös, sen vart det skit varmt då tog jag av mig täcket och då vart det is kallt osv osv...

men det borde ju vara borta imorgon eftersom ... jag vet inte. Men jag är ju sjuk pga av sprutan! Så det känns ändå konstigt att säga att jag är sjuk?
Men jaja. Snart ska jag fixa lite inför morgondagen sen kolla på tv. Juste min väska är sönder så tills på fredag kommer jag behöva komma med en hemsk väska till skolan! Men jaja den är iaf lätt att bära haha! Och snart är det helg igen! Imorgon är det ju torsdag, och när den dagen är slut är det fredag. Sen är det FREDAGSMYS!


nu är det slut på veckan det är dags för FREDAGSMYS ♥




p.s:    jo, vad händer i helgen då? DET ÄR JU FÖRSTA ADVENT :d och då bakar man pepparkakor och lussebullar!


mmmmm yummie!
är det någon som redan har tjuvsmakat lussebulle/pepparkaka detta år haha? not me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0