svininfluensan

hejjsan bloggen nu är jag hemma ifrån skolan.  Vi fick typ sluta tidigare idag tror jag, för vi skulle ta svininfluens-sprutan.
För er som inte har tagit den:
DET GÖR INTE ALLS ONT

det känns verkligen ingenting när man tar den, men några i min klass fick ont i armen efter, men jag kände verkligen ingeting. Och det gör jag inte  nu heller.
Vissa är ju jätte rädda.Jaja. Idag ska jag inte träna tror jag. För mina kompisar ska inte det för vi har NO/kemi prov på fredag så dom ska plugga.
Och det ska jag också! Jag hatar verkligen Kemi och jag är så sämst på det. Varför ska jag veta saker om atomer/molekyler? :S
Jaja nu ska jag fortsätta :/ puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0