äntligen kunna bloggat!

hejjsan, asså sry för jag aldrig bloggat! Har aldrig haft tid, igår på morgonen gick det nte, sen på eftermiddagen var jag i stan och köpte löshår! sen på kvällen var jag tvungen o fixa med det till tio. Sen välja kläder och allt för idag. Och min mac e helt konstig så jag kan inte va inne på internet på den typ, wiierdo! Har försökt blogga hela dagen i skolan, men det funkar inte. Måste prata med han som e så bra på datorer! Så nu är jag iaf inne på min vanliga data hemma. Måste plugga, vi har SO läxa till imorgon om typ vulkaner och sånt, sen har vi också matte prov suck ...
Efter det ska jag, Eva, Hanna och Diana o träna. Och jag har ingen lust att plugga efter det, så det får bli innan. Löshåret e jätte fint tycker jag :)) men efterso jag vart klar tio igår och hade det stressigt imorse  han jag inte pröva det så mycket. Så hela dagen har jag hållt på " ser man löshåret nu ? " hha,, har varit jätte rädd att man ska se clipsen (stavning?) Men jag bara babblar och babblar. Här kommer lite bilder :))








löshåret i toffs, hehe XD

här är lite bilder på mig och diana :p

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0