beverly hills

shuuue bloggen :d
det var jätte kul när vi sov hos sofia :). alla somnade utom jag, hanna och diana vi var uppe o flumma x)
men sen ville jag o hanna också sova ;)
nu har jag precis ätit "lunch"
elr ja åt jordgubbar, banan och fil.. allt i ett :d!
jätte gott, det rekomderar jag verkligen!
nu sitter jag och kollar på beverly hills :d. det var jätte länge sedan jag såg på det känns det som! men jag har varit så upptagen.
plugg, plugg, plugg.
så jävla skönt med lov! det vart väldigt lite bloggande igår. men jag sovde ju borta från halv sju. och då är ju hela kvällen borta!
JUSTE, jag försökte lägga in ett videoinlägg igår. men det vart lite knas man kunde inte välja den filen när man skulle ladda upp den på youtube :( men aja nu ska jag kolla vidare på beverly hills!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0