beverly hills!

shuuue <3 haha det kanske inte bara blev 10 minuter efter som att jag fastnade framför beverly hills(aa'
i looooove beverly hills! idag är min dag faktist fullbokad! haha, men jag ska få gäster om en halvtimme, mormor & stig och farmor ;d. dom kmrr hit för att dom ska gratta mig i efterskott, haha (a'. sen har jag fått lov att lämna huset ungefär vid två. för då ska jag till forum. kommer nog kanske inte köpa någonting "speciellt". men jag ska byta en tunika som jag fick när jag fyllde år. den är jätte fin och sitter jätte snyggt. men jag är inte så förtjust i att ha tunikor i skolan, och då är det ju lite onödigt när ja annars skulle kunnat köpa någonting annat ch andvända i skolan hah :dd. men nu vet ni lite om min daag. juste!! jag skulle ju borsta tänderna ;D

Det kallas att bjuda på sig själv!

Kommentarer
Postat av: felicia :)

sv: Oh tack så mycket! vad glad jag blir. din header var också väldigt fin :)

2009-10-17 @ 17:26:51
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0