dagens outifit!

hejhejjjsan :D
idag börjar vi tjugo i elva, wiho! Men det är bara för egentligen börjar vi tjugo i tio, men vi ska göra som en liten film på spanskan, och då behövde man inte göra den i skolan, man fick göra den hemma eller någonting ifall man hellre ville göra det. Så nu sitter jag och väntar på att Diana ska komma hit, för hon och jag sitter nämligen brevid varandra på spanskan. Hihi det var faktist ren slump att vi kom brevid varandra. Eftersom jag alltid bloggar med min mac så ser jag inte hur designen blir, så nu ska jag logga in på min vanliga data och kolla.
men först en dagens outfit!


JeansLeggins: VeroModa 249:-
T-shirt: Ginatricot 99:-
Örhängen: vet inte
sen blir det min convorse och skinnjacka :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0