badat klart







ddå har jag badat klart då och sitter hära i en stor myströja. shiet börjar känna hur det svider i halsen och hur det rinner snor :(( jag vill verkligen inte bli sjuk!  men eftersom jag har otroligt svårt att bli sjuk så borde jag inte oroa mig. Men jag får tänka på att inte gå ut i t-shirt på rasterna och vänta på nån, då får jag vara inne i entren ist haha. Imorgon efter skolan funderar jag på att åka in till stan och handla löshår. mamma sa förut idag att hon inte skulle betala, men nu för 1 sek sen öppnade hon min dörr och sa att hon visst kunde betala för det hade hon ju lovat, jippie (a' men jag vet inte, jag kanske får betala lite själv. men jag försöker iaf tvinga med emelie med till stan för vi slutar samma tid imorgon :D. men vi får väl se hur det går, hon måste följa med!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0