engelska lektion

nu sitter vi hära på engelska lektion. bajsbajs och mer bajs! vi hade nån prov grej som man inte kan plugga till. och vår engelska lärare är inte hära så vi har Janne haha! Så nu när vi är klara får vi sitta vid datorerna. Och det är liksom en halvtimme kvar! lektionen slutar 11.20 hehe :d! å herregud så det är kallt idag i skolan! och det är inget jag bara säger, jag och hanna går runt och fryser arslet av oss!
å diana är sjuk idag :(
hon blir säkert frisk snart:D
juste jag hade fel! det var inte matte, vi hade NO idag. blande ihop dom, hih :). vi ska inte på bio eller någonting idag. så jag tror jag går hem bara :P. herregud man somnade ju på musiken!

vi skulle sjunga lucia sånger, och jag var sååååå trött, så jag satt och sjöng medans jag blundade nästan ju haha!
men herregud, jag kommer inte gå lucia!
vad dom än säger, jaag kommer inte :D

jag o hanna hon ville inte vara med på bild, men dom två kunde hon vara med på. så dom får duga haha!

Kommentarer
Postat av: eva:P

fiina bilder :)<3

2009-10-23 @ 15:56:48
URL: http://evahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0