färgar håret!

godmoorgon alla :))
idag ska jag nog inte göra någonting speciellt,  bara vara hemma med kompisarna på gården och göra någonting. kanske film eller någonting ute, jag vet inte. vaknade runt nio idag, gick ner och åt frukost, sen satte jag mig framför datorn. Och eftersom att jag var nere till kicks och köpte hårfärg igår, sitter jag här nu med hårfärg i, ska blondera utväxen :)). Herregud jag hatar och färga håret! Det kliar som bara den :p!  Men Diana sa att när hon färgar håret brukar hon ha badmössa eller vad det nu kallas på huvudet. Och den ideen hade jag inte ens på tanken, men tack diana :D nu sitter jag hära med badmössan på! Det är mycket skönare/bättre! jaja, nu ska jag kolla vidare på datorn :)):
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0