foton, jag bjuder på det bästa!

hejjsan bloggen! nu är klockan tjugo i tio och snart börjar mitt älsklings program, desperate housewives! love it! men nu sitter jag och kollar på Family guy, men det är reklam :(. haha... imorgon blir det en låång dag i skolan! men den bästa dagen ändå hihi!! men det slutar med dubbel lektion spanska! seriöööst självmord! onsdagar är verkligen alltid värst!!
ingeting är bra, lång dag, dåliga lektioner, äcklig mat. haha jag känner hur ögonen börjar slockna igen, skoja hiihihihihihi. faaaan vad rolig humor jaah har! hahah detta blir ett damp inlägg ifall jag fortsätter skriva XD. så nu får ni lite bilder som tröst!!

haha jag sa såhära: nej nu får det räcka! jag blir stressad ifall du tar mera bilder!

hon ville inte att jag skulle ladda upp bilden, så den får bli lite liten :d

haha den får oxå bli lite liten! inte snyggaste bilden på mig, började garva XD

jaah i skolan :d
asså omg va ja e söt, tänk om alla skulle vara som mig!

haha skojja! wnb dessie och kissie -.-
jaja ebbas flummis attack är påväg känner jag MOAHA
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0