HUMOR

det fick bli ett sista inlägg ändå...
måste bara säga att det var as roligt i forum.
speciellt när vi var kissnödiga.

för då kom vi och tänka på när vi var mindre...

ebba: vet du vad det bästa är??
eva: (banka i golvet) BOMBOM leksaker från br.

haha sen börja vi asgarva xD. och vi va liksom as kissnödiga. sen när vi äntligen kommer fram till toaletterna är han som står där as rolig.
eva: vadå kostar det fem eller tio kronor? Jaha jaaa det kostar ju bara fem!
han: vadå ?
eva: va?
han: vadå, hallå vadådådå? osv...
vi: ASG

sen gick vi in på tolaletterna. sen berätta han typ med sån där utlänsk röst att vattnet skulle gå i konkurs typ. haha vi fatta nada.
sen innan eva va klar och jag var klar. så stog jag och tvätta händerna, så kommer han typ bakifrån och ba: tjeeena.
haaha, jag ba heej ? XD. sen när eva kom ut gjorde han samma sak. haha det låter tråkigare än vare va!


Kommentarer
Postat av: Diana

svar: tack <3



hhaha asså jag tänkte precis gå på toa, och nu börja ja asgarva när jag läste ditt inlägg så ja nästan kisade på mig :(

2009-10-28 @ 22:30:30
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/
Postat av: eva:P

fan vad det var roligt asså :P<3 love yaaa<3

2009-10-28 @ 22:48:02
URL: http://evahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0