i skolan!

hejjsan nu sitter jag i skolan med diana och hanna. det var jätte snuskig mat i skolan urrk, haha! efter skolan bör jag plugga lite,böööhö :(. jag hatar att vi har prov imorgon och på torsdag! och ikväll är det desperate housewives  wiho!  gud vad jag vart sugen på chokladbollar! mm, det var ju år sen man åt det! och det smakar ju väldigt gott och smakfullt! efter rasten så är det bild, suck -.- jag hatar bild ju, det är såååå tråkigt! sen efter bilden har vi no, jäättee lång lekton... vi slutar 14.40  inte så sent men jätte jobbiga/tråkiga lektioner. men dom vill inte ta någon bild, så det blir tyvärr ingen bil, blää :(  men hanna tog en väldigt annorlunda bild på mig nyss som inte blev särksilt vacker, haha! . vi har innan lunchen haft ifrott där vi spelade vollyboll. det var inte så kul eftersom jag suger på det! haha jag suger på alla bollsporet. och på fredag ska vi ha FOTBOLL INNEBANDY och BASKET. omg undra hur det kommer gå hih :). åå jag ville få ett lång inlägg, men vet inte vad jag ska skriva! men vi hörs efter skolan
PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0