jag ska påå......

BIO!
ska se upp haha :). den har jag ju alltid velat sätt, det verkar ju så bra! herregud min katt bara mjauar och mjauar hör man ifrån nedevåningen haha! nu sitter jag o lyssnar på hannah montana! men ville bara göra ett litet inlägg :d. Foki vart ju årets bloggerska! och det var ju jätte bra! men nu måste jag börja packa väskan (ifall jag är stressad glömmer jag ju bara saker, haha). här kmr outfit :d

haha man märer ju att jag är lite små speciell ;)

wiiiiie!

tydligare bild på tröjan ;)

t-shirt: ginatricot 99:-
svart linne under: ginatricot 99:-
strumpbyxor: vet nte :p

(glöm nte att kommentera mkt :d)

Kommentarer
Postat av: felicia :)

Hej! Jag är medlem på en jätte bra hemsida så man får fler läsare till bloggen. Jag har fått över fyrahundra nya läsare nu. Det ända du behöver göra är att gå in på länken och bli medlem och sen registrera din bloggadress. Då får både du och jag extra poäng dvs fler läsare. Du kan sen tipsa vidare till andra bloggare så får du automatiskt mer poäng. Kram! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=feliciastolt

2009-10-18 @ 14:52:33
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0