läs och se...

det fick bli ett header byte!
urk var så trött på den förra! den va liksoom urk urk urk ;pp
men jaja, det var inte direkt något speciellt arbete med att göra den hära. men jag har bestämt att göra någn riktigt snygg header snart!! som jag ska ha ett tag!!

idag har jag inte hunnit blogga :(.
pga av att ...

först så var jag och eva i sickla och handla mat på willys. sen började vi förbereda på våran hemliga halloween middag som vi skulle ha till erika och cornelia.
(eftersom den var hemlig visste dom inte om någonting alls, hihi) det var riktigt kul faktist :).
eva tog kort innan dom kom hur allt såg ut som hon troligtvis kommer lägga in på bloggen. då tar jag ju dom bilderna ifrån henne ofcourse :P.
vi åt spagetti carbonara. vi skulle färga pastan svart men all svart färg var slut överallt! så vi färgade den röd istället :d.
sen bakade vi gröna chokladbollar (som inte blev gröna eftersom det var kakao i) och det kom aldrig på tanken att kakao är mörkare! men vi hade iallfall frukt strössel på det :). med frukosocker menar jag sådandärt färggrant.
sen hade vi en stor godisskål. och med stor så menar jag verkligen stor haha!
sen hade vi massa halloween pynt och allt!
sen hade vi köpt marshmallows som vi tänkte måla på och sätta grillspett och lägga dom i en smal liten burk. men vi hade ingen bra pusch att måla med (pusch är giftigt så man behöver speciell pusch) så vi fick klara oss utan en massa spöken på marshmallowsarna buhuu :(.
haha, men vi var lika lyckliga ändå vi! haha.
så nu förstår ni nog vad vi har hållt på med sedan halv två idag.
jag är ju helt slut! OCH SNART ÄR HÖSTLOVET SLUT, helvete

Kommentarer
Postat av: Diana

mysigt :) <3

2009-10-30 @ 02:33:29
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0