läxorläxor och än en gång läxor -.-

hej allesammans :d!
jag är jätte glad, vet inte alls varför. inget roligt har ju hänt direkt, hah?
MOAHAHH ... nej jag skoja, borde nog göra lite läxor istället för att sitta vid datorn. Vi har väldigt mycket just nu, och nästa vecka är det prov! åååhh,, i SO också! Hah självklart -.- och inte bara deet..
PROV I SPANSKA OCKSÅ! herregud, hur ska jag klara? haha Spanska är jag sämst på, och allt som har med vulkaner och jordbävningar också! Nästa vecka kommer seriöst bli mitt självmord, haha! Jag hatar läxor men ännu mera prov. Men nu måste jag plugga, suck! Men vi har engelska man ska läsa typ fyra sidor och översätta tror jag det var. Sen har vi NO man ska läsa två sidor. Sen måste jag skriva ett PM tills på torsdag. Och imorgon känner jag att jag inte vill ha några läxor, sen är det ju onsdag, då är det min födelsedag. Så då vill jag inte plugga!  faan juste, vi har matte, tian tills imorgon.
Och spanska tills på onsdag kom jag på nu också, seriöst jag hatar det hära!
Jaja, bloggen får vara min "påmining" . Det här ska ja plugga till:

Matte, tian.
Spanskan läxa tills onsdag.
PM läxa tills torsdag
NO läxa tills imorgon
Engelska läxa tills imorgon+ sovmorgon tills 09.25
SO, kanske läser en sida eller något.

Usch, jag hatar läxor! Se, det e faan nästan i alla ämnen! Hahah jag bloggar så jag slipper läxa, haha xD. Nejdå, men ibland blir inläggen lite sådär om läxor när man kommer hem ifrån skolan! Sen ska jag och träna också, jag får se vad jag ska träna idag, mem nu måste jag faktist ta itu med mina läxor och stänga av datorn! Det ska vara helt av! annars blir jag okoncentrerad haha, klockan e ju kvart i fyra!
p.s. önska mig lycka till, haha! I am flumm!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0