lördag

hejhej, vaknade typ runt halv åtta idag och log och drog i sängen till kvart i nio, fattar inte hur jag vaknade så tidigt. Men iaf, har precis ätit frukost, och ska snart hoppa in i duschen. Får se vad jag hittar på idag, jag ska på teater med familjen ikväll också (har inte så mycket till val) bara för att pappa fyllde år i Januari så fick han det i present, men det datumet vi boka, kunde inte pappa sen. Så det blev idag istället. Men jag måste fråga vilken tid vi ska åka, ifall jag hinner åka någonstans innan, jag vill gärna åka till forum/stan/sickla idag men jag vet inte hur länge jag kommer hinna vara där. Men jag får se, aja nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner göra någonting idag iaf, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0