lunchrast

hejjsan, nu sitter jag på lunchen. vi har skit lång dag idag ju, längsta dagen, slutar 15.40 suck' men jaja inte så jobbig dag, för på svenskan ska vi se på nån vulkan film, och vi har redan sett i en kvart och den e faktist rätt bra. efter skolan får jag se vad jag hittar på. ska iallafall gå och träna sen, eftersom jag inte har nån träningsvärk och det är bara bra, måste ju få lite kondition tills imorgon. min hals har blivit mycket bättre, och det är jätte skönt! vi åt precis lunch, det var någon potatis med biff och någon tomatssås vad nått slag. vet inte riktigt, men det funkade helt okey. det var inte direkt super men det funkade att äta iaf. efter vi har sett på film, har vi drama eller musik eftersom vi är kultur klass, sen efter det så är det projekttid, vi ska typ ta igen saker som vi ligger lite efter i. men snart ska vi börja, vi började för fem minuter sen men Stina har inte kommit men ska sluta skriva nu iaf, det blir inga bilder nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0