min dag

heh, sry för dålig uppdatering. men har inte haft tid att blogga idag, min dag:

först åkte jag och mamma in till stan, sen kom vi hem vid halv tre, då smsade emelie ifall jag kunde åka till forum/sickla med henne, jag orkade egentligen inte, men man säger ju aldrig nej till shopping, så jag svarade "Vet nte" så då kom hon och plingade på mig, så då hade jag inte så mycket till val dagens köp:

  • hårspray (andvänder mkt har egentligen fyra stycken hemma, men det kan aldrig bli för mycket ;))
  • handcreme
  • örhängen
  • t-shirt
  • 2 st tights

nöjd över det jag köpte!
thahah handcreme kanske låter LITE konstigt, men det är alltid bra att ha i väskan (a'


haha sämre bild kan det ite bli, men det va skit svårt att fota (a'

ebba i nya örhängenaa ((:
playa del sol börjar närsomhelst, det är ju ett måste att se på! blir nog sista inlägget för ikväll, kanske slinker in ett innan jag går och lägger mig också, men jag får se ;)
puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0