morgon..vad är klockan egentligen?

godmorgon alla läsare!
förlåt att jag inte bloggade igår kväll, men jag var ute men eva, emelie, erika och cornelia.
erika och cornelia hade köpt skateboard. dom var faktist bra på att åka! men det är klar, man fick ju ett gott skratt när nån ba : AAAAH! haha ! xD
sen efter det så gick vi in till erika och kollade på....


HANNAH MONTANA THE MOVIE
oh i like it i like it!
hahah men jag älskar hannah montana!
fast serierna är nog bättre, jag vet inte riktigt. men filmen är också skit bra, enlit min åsikt hah.
men nu har jag precis vaknat ju.
vänta lite...
på min data är klockan 08.30.
men på min mobil är den 09.30. det är därför jag är uppe så tidigt! men vafan? ne den måste vara halv tio, annars blir ja ju riktigt sur :p jaja, nu sa jag iaf ner och äta frukost, får se vad klockan är i köket :O
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0