ny blogg

Hej bloggen!
första inlägget då. Kände att jag inte klarade mig utan  att blogga, alltid när jag är inne på datorn har jag inget att göra tillsslut, då kan man ju lägga in ett blogginlägg. Ska försöka uppdatera ganska ofta eftersom jag har mac nu, så jag kmr kunna vara inne i skolan också. whatever,
ska snart dra te sängs klockan e bara tjugo i tio. heh, men sitter iaf och borstar tänderna  nuu (a'. Vet inte varför, men jag är sjukt trött. Imorgon ska vi till gustavsik min klass och 7C2. Vi ska ha NO och typ forska under vatten och sådär, haha. Men skönt, börjar tio i nio, och slutar halv tolv. Och INGA lektioner. Så det borde vara en skön dag. Efter skolan ska jag kanske till forum med några i klassen, eller jag ska till forum! Nån måste jag kunna tvinga med, heheh. Måste skryta om att jag köpte risgrynsgröt idag (a' hah man brukar handla det i december, men jag körde igång redan i början av oktober. Men jag vart verkligen så otroligt sugen! Har spanat in en jätte fin chockrosa halsduk utan kanter som e perfekt, på bikbok för bara 99:- Har redan varit in och spanat in lite som jag alltid gör. Jag vet liksom låter lite konsigt. Chockrosa, men jag älskar den, tycker den är grymt snygg. Jag vet att rosa inte är speciellt inne nu och att det är lite "normalare" att komma med svarta eller vita halsdukar eller nån vanlig färg. Men jag tycker det är jätte snyggt att komma med nån "chock" färg. Jaja, jag bara skriver och skriver ointressanta saker hehe, klockan har ju blivit tio i tio, ska börja göra mig iordning så jag kommer i sängs till tio.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här med inbjuder jag dig till devotes populäraste killblogg.

Ta chansen du också och läs dig över öronen.



/Er Beloni

2009-10-01 @ 22:45:08
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0