ny duschad!

hejjsan alla läsare :). jag vaknade för en stund sedan och hade ingen god frukost hemma! då var det inte så kul, så jag hoppade in i duschen istället. men jag får nog kolla lite mera sen på vad vi har för frukost hemma. idag vet jag inte vad jag ska hitta på. jag och cornelia pratade om igår att kanske åka till forum idag. men hon  vet inte om hon får eller kan. så vi får se, men jag smsade eva nu också ifall hon ville haha. ifall båda kan så kan vi ju åka alla tre. haha. och erika då om hon vill. men nu måste jag klä på mig, sitter ju hära alldeles nyduschad! haha puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Tack :) Jag gjorde headern i photoshop. Tog en bild på mig själv klippte ut mig och klistrade in tillsammans med texten. Inte svårt någonstans :)

2009-10-18 @ 10:23:54
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0