outfit

godmorgon alla underbara läsare ♥
hah skoja (aa' men godmorgon xD. har inte skrivit nånting speciellt "roligt" idag. thahah bara att jag behöver hjälp med headern. men jag behöver verkligen det! Det ser ju inte klokt ut med min header sen vitt sen rosa bakgrund. behöver verkligen hjälp! Idag ska jag nog inte göra någonting speciellt, väntar på att erika ska ringa mig, hon skulle göra det när hon kom hem ifrån ridningen för vi skulle kanske göra någonting :). nu gör jag iaf ingeting, har precis gjort mig klar... sitte och lyssnar på musik. herregud, hösten har verkligen kommit nu! det är jätte kallt utomhus ju! fast idag har jag inte varit ute någonting men det ser jätte varmt och skönt ut! kanske räcker med en kofta bara, hihi. men vad tyckr ni om den nya headern då :))? jag är inte direkt "nöjd" men det funkar väl, iallfall mycket bättre än den förra tycker jag! men jag bara babblar och babblar.... här kommer outfit

men herregud jag ler som en 3-åring!

tuuunga :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0