tv

hejjsan sorry för dålig uppdatering. men har inte hunnit och inte varit på humör. börjar känna mig lite sjuk, det dunkar på högra sidan av huvudet, och jag känner mig bara hängig och trött. nu sitter jag iallfall här med en filt nybadad. ska snart ner och göra en kopp te. hannah monana har precis börjat, och gissa vad?
det är dubbelavnsitt!
det är det lyckliga just nu :d. hicka har jag också :(. imorgon är det sista dagen innan höstlovet, fan va skönt! imorgon efter skolan ska jag kanske vara med några i min klass!
vi tänkte först att vi kunde gå på bio.
men det gick inga bra filmer, så jag får se hur vi gör. hursomhelst kommer jag nog iallafall vara med dom efter skolan. hoppas jag, hah :P. nejdå, men det skulle vara kul :).
men jag hinner faktist inte skriva mera hihi. det är ju hannah motana♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0