vintertid, ställ bak klockan en timme!

åh! blir så suur!
man ska ju ställa om klockan idag, det är ju vintertid! så jag gick visst upp klockan halv nio idag!
sjukt sjukt sjuuukt!
skulle kanske åka till forum med erika och emelie idag. så därför var jag tvungen att gå upp!
men sen skulle erika åka med hennes mamma :(. och då var inte jag säker att jag ville, så då frågade emelie om hon fick åka med dom, och jag DÅ! haha skojja bara, men jag vill åka te forum. men det får väl väna då :(.
men idag och igår också så fyller forum år. den nya delen fyller ett år och den gammla vet jag inte riktigt. så det är typ att man får kasta boll gratis så kanske man vinner 20% på någon affär.
sen vare typ nån karusell dära.
HAHA!
hehe, undra seriöst vad ni läsare tror om mig :D.
asså jag vill åka till thailand elr typ hawaii!
gud vad kul, och ba sola bada shoppa, sola bada shoppa!
men nu ska jag visa lite grejor som jag kanske ska köpa ifall det sitter fint, haha! men jag måste göra det på min andra dator, och det kan ta sin lilla tid hehe, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0